sverigesvackraste

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Pauline munther - 26 mars 2012 18:17

Hejsan! Tänkte som vanligt skriva en åsikt.

Jag tycker det är sjukt att köpa kläder från vanliga affärer. Värst är second hand! Det är ju som att suga på någons klubba utan att veta vems det är eller börja tugga på ett tuggummi som legat på marken, uäh, till och med värre! Man vet ju inte vad folk har gjort med kläderna? Second Hand är nog det äckligaste jag vet.

Men vanliga affärer som HM, bikbok, Gina Tricot,kappahl, lindex och alla andra affärer man ser överallt i Sverige, dom kläderna är ju inte alls fina! Dom är dåligt gjorda och oftast fula. Alla kläderna ser likadana ut och alla går runt i samma kläder. Sen när ska alla se ut som syskon? Var unik istället! Jag tycker att kläder från Gucci, D&G, Louis Vuitton m.m är KLÄDER. Det är värt pengarna att köpa såna kläder. Man vill ju vara fin. Jag menar, så fin som jag är går ju inte att bli, jag kan gå i hur fula kläder som helst men ändå vara fin, men så vill man ju inte se ut?!Visst, om alla köper märkeskläder kanske man också har samma kläder, men inom moden så gör inte märkesdesignerna likadana saker. Dom vill ju göra nya grejer och så har dom mycket olika detaljer på sitt märke vilket gör att man ser olika ut. Stort plus!

Så stort nej till VANLIGA AFFÄRER.Fattar inte grejen med att gå runt i kläder med dålig kvalite och tro att man ser bra ut. Själv har jag nästan bara märkeskläder, vissa billiga andra dyra. Fortfarande märkeskläder. Jag äger några kläder som inte är märken, men dom använder jag mest när jag bara hänger hemma med kompisar eller är sjuk. Kan ju inte visa mig i en tröja för 79 kr utomhus.


Jaja, ha en bra dag. Ska internetshoppa från Louis Vuitton nu.

 

Vilken väska ska jag ta? Hmm...

Av Pauline munther - 26 mars 2012 16:36

Hej alla fans! :*

Jag har vart i skolan idag. Hela dagen faktiskt. Jag är så duktig, pappas prinsessa vet ni.

Fick en kommentar igår, men svarar nu:

Ärligt talat har jag inte klankat ner på andras utseende. Inga specifika iallafall. Jag säger bara hur ni kan förbättras, så man kan titta på folk utan att vilja typ spy. Det är liksom mina åsikter, mitt råd är att följa de och göra som jag tycker, men det är upp till er om ni vill se ut som monster.

Jag har inte heller uppmanat någon att sminka sig eller operera sig. Jag sminkar mig knappt, för jag är så vacker iallafall, men jag tycker smink är kul så jag sminkar mig ibland. Jag kommer däremot aldrig operera mig.

Det du säger om att "hur mycket de sminkar/opererar sig kommer de aldrig förändras. de kommer fortsätta se ut som de gör". Där har du fel. Om de opererar sig och sminkar sig ser de ju annorlunda ut, eller hur? Annars har de misslyckats. 


Puss alla fans! :*


 


Presentation

Jag heter Pauline och är 15 år gammal. Jag bor i Stockholm och jag är sveriges vackraste! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

TRANSLATE ♥♥♥


Ovido - Quiz & Flashcards