sverigesvackraste

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Pauline munther - 25 mars 2012 17:12

Hej alla min 34 läsare! :*


Något som verkligen inte är okej är kroppshår, det är så sjukt äckligt så det finns inte!

Idag när jag var inne i en affär såg jag en tjej som hade linne på sig, och sen när hon sträckte på sig för att ta ned en tröja hade hon så himla mycket hår i sina armhålor.

Jag fick panik och var tvungen att gå ut ur butiken. Det är oacceptabelt!

Själv ser jag till att jag inte har något kroppshår i armhålorna eller på benen året om. Ni som inte bryr er om kroppshår, börja med det. Du kommer inte ha några vänner om du inte rakar dig och hellre vill se ut som en gorilla. Hur svårt kan det vara att köpa en rakhvyel, typ 3 kr på ica och det är ju ingeting!


Kolla på henne, så himla ohygeniskt och äckligt! Hon är desutom tjock... ett stort minus

 


Killar ska också självklart raka sig, spciellt magen och bröstet!

Kolla vilken skillnad!

 


 



Av Pauline munther - 25 mars 2012 12:43

Hejhej stalkers! :*


Förlåt för min dåliga uppdatering, men är man upptagen så är man. 

Jag har precis varit ute med adorable Esmeralda. Det är så jobbigt för alla småungar vill klappa henne, men det får de absolut inte, de kan ju inte kladda ner henne med sina smutsiga händer.

Idag är det den såkallade Våffeldagen. Hur kan man ens trycka i sig något så ohälsosamt? Dessutom med grädde och sylt!

Jag tycker då minsann inte röra en enda våffla idag. Nej usch, tänk hur den sätter sig på magen.

Vet ni hur mycket kalorier det är i en såndär våffla? Jag svimmar bara av tanken. 

Förresten varför har man dagar för allting nuförtiden, för att folk ska ha en anledning att smälla i sig massa feta saker? bara för att det är en speciell dag tycker jag inte det är en anledning. Bort med Våffeldagen, Semledagen, kanelbullensdag och allt vad det heter!

Håll er borta från våfflorna everyone så kommer det upp en åsikt senare!

Puss! :*


   

Presentation

Jag heter Pauline och är 15 år gammal. Jag bor i Stockholm och jag är sveriges vackraste! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

TRANSLATE ♥♥♥


Ovido - Quiz & Flashcards