sverigesvackraste

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Svar på tal

Av Pauline munther - 23 mars 2012 17:32

Hej mina läsare! :*

Gillade ni videoinlägget förut, det blev lite hastigt men jag var grym ändå.

Fick en kommentar, som jag inte har haft tid tills försen nu.




Klart jag är seriös? Varför skulle det här vara ett skämt? Som jag sa förut är jag ju inte gjord av trä. Var det svårt att förstå? Varför skulle det vara synd om mig, jag är rik, snygg, populär och har allt man kan önska sig. Jag är så mycket bättre än alla, och har det typ bäst i hela världen. Så synd om mig är det inte.

Mina åsikter kommer direkt från hjärtat, och det är väl inget fel med de. Det stavas Yttrandefrihet. Jag har inte gjort något fel. Jag vet att mina åsikter är speciella och unika, men det är inget negativt, de är de bästa jag någonsin läst. Jag förstår inte varför du är rädd för mina åsikter, vad jag har hört säger de inte direkt bu? Eller, har jag missat något?

För sista gången, det här är inte ett skämt och jag tänker inte lägga ner pågrund av en sån som dig.

Hoppas du är nöjd med svaret, och alla andra med.


Nu måste jag gå jag ska ut och röra på mig. Tänkte skriva att jag skulle ut och röra på fläsket, men så kom jag på att jag inte har något, hihi, typiskt mig.

Puss! :**


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline munther - 26 mars 2012 18:17


Hejsan! Tänkte som vanligt skriva en åsikt. Jag tycker det är sjukt att köpa kläder från vanliga affärer. Värst är second hand! Det är ju som att suga på någons klubba utan att veta vems det är eller börja tugga på ett tuggummi som legat på marken,...

Av Pauline munther - 26 mars 2012 16:36


Hej alla fans! :* Jag har vart i skolan idag. Hela dagen faktiskt. Jag är så duktig, pappas prinsessa vet ni. Fick en kommentar igår, men svarar nu: Ärligt talat har jag inte klankat ner på andras utseende. Inga specifika iallafall. Jag säge...

Av Pauline munther - 25 mars 2012 17:12

Hej alla min 34 läsare! :*   Något som verkligen inte är okej är kroppshår, det är så sjukt äckligt så det finns inte! Idag när jag var inne i en affär såg jag en tjej som hade linne på sig, och sen när hon sträckte på sig för att ta ned en trö...

Av Pauline munther - 25 mars 2012 12:43

Hejhej stalkers! :*   Förlåt för min dåliga uppdatering, men är man upptagen så är man.  Jag har precis varit ute med adorable Esmeralda. Det är så jobbigt för alla småungar vill klappa henne, men det får de absolut inte, de kan ju inte kladda ...

Av Pauline munther - 24 mars 2012 17:13


chacha alla små stalkers! :*   Idag är det lördag, och det är ju bara så skönt! Jag tänkte tipsa om lite bra smink! Inte för att jag behöver använda smink egentligen, men jag tycker det är roligt med smink och sånt så det är bara (!) därför som j...

Presentation

Jag heter Pauline och är 15 år gammal. Jag bor i Stockholm och jag är sveriges vackraste! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

TRANSLATE ♥♥♥


Ovido - Quiz & Flashcards