sverigesvackraste

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

ännu ett svar

Av Pauline munther - 26 mars 2012 16:36

Hej alla fans! :*

Jag har vart i skolan idag. Hela dagen faktiskt. Jag är så duktig, pappas prinsessa vet ni.

Fick en kommentar igår, men svarar nu:

Ärligt talat har jag inte klankat ner på andras utseende. Inga specifika iallafall. Jag säger bara hur ni kan förbättras, så man kan titta på folk utan att vilja typ spy. Det är liksom mina åsikter, mitt råd är att följa de och göra som jag tycker, men det är upp till er om ni vill se ut som monster.

Jag har inte heller uppmanat någon att sminka sig eller operera sig. Jag sminkar mig knappt, för jag är så vacker iallafall, men jag tycker smink är kul så jag sminkar mig ibland. Jag kommer däremot aldrig operera mig.

Det du säger om att "hur mycket de sminkar/opererar sig kommer de aldrig förändras. de kommer fortsätta se ut som de gör". Där har du fel. Om de opererar sig och sminkar sig ser de ju annorlunda ut, eller hur? Annars har de misslyckats. 


Puss alla fans! :*


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline munther - 26 mars 2012 18:17


Hejsan! Tänkte som vanligt skriva en åsikt. Jag tycker det är sjukt att köpa kläder från vanliga affärer. Värst är second hand! Det är ju som att suga på någons klubba utan att veta vems det är eller börja tugga på ett tuggummi som legat på marken,...

Av Pauline munther - 25 mars 2012 17:12

Hej alla min 34 läsare! :*   Något som verkligen inte är okej är kroppshår, det är så sjukt äckligt så det finns inte! Idag när jag var inne i en affär såg jag en tjej som hade linne på sig, och sen när hon sträckte på sig för att ta ned en trö...

Av Pauline munther - 25 mars 2012 12:43

Hejhej stalkers! :*   Förlåt för min dåliga uppdatering, men är man upptagen så är man.  Jag har precis varit ute med adorable Esmeralda. Det är så jobbigt för alla småungar vill klappa henne, men det får de absolut inte, de kan ju inte kladda ...

Av Pauline munther - 24 mars 2012 17:13


chacha alla små stalkers! :*   Idag är det lördag, och det är ju bara så skönt! Jag tänkte tipsa om lite bra smink! Inte för att jag behöver använda smink egentligen, men jag tycker det är roligt med smink och sånt så det är bara (!) därför som j...

Av Pauline munther - 24 mars 2012 11:00

Hej alla fans & stalkers! :*   Jag tänkte ta upp ett ämne som jag vet att redan väldigt många har tagit upp, men jag vet ju att ni vill ha min åsikt så ni ska få den! Förresten så skriver bara massor om detta för att de är så fula så de aldrig bl...

Presentation

Jag heter Pauline och är 15 år gammal. Jag bor i Stockholm och jag är sveriges vackraste! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

TRANSLATE ♥♥♥


Ovido - Quiz & Flashcards