sverigesvackraste

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

DÅLIGT SJÄLVFÖRTROENDE? SVERIGESVACKRASTE HJÄLPER DIG!

Av Pauline munther - 22 mars 2012 15:31

Hej alla mina söta små fans! :*


Jag vet att det är väldigt vanligt att unga tjejer har dåligt självförtroende, vilket jag tycker är alldeles naturligt då jag finns. Det kan inte vara roligt att vistas i samma rum som mig.. Nej, jag tycker faktiskt synd om er!

Menmen, alla kan inte se ut som mig.

Men jag ska faktiskt vara väldigt snäll idag, och hjälpa er med att bygga upp ett bättre självförtroende och självkänsla!

Jag har alltid haft bra självförtroende i och med att jag älskar mig själv över allt annat. Knepet är att du ska se ner på alla runt omkring dig. Du ska hitta fel hos allt och alla, det funkar så himla bra! Om du ser en tjej med längre hår än dig, ska du inte bli avundsjuk! Nejnej, du ska tänka: "USCH, vad ful hon är! Alldeles slitet, håret ser ju ut som en buske! Det är ju till och med lockigt!* Sådana tankar ska du tänka! Du ska hitta fel hos alla andra och komma på saker med dig själv som är mycket finare. Fungerar i ur och skur. Du växer så himla mycket med dig själv om du ser ner på folk. Man ska alltid tycka att en själv är snyggast, bäst, störst och vackrast. Jag beskriver alltid mig själv med just de orden.

Ingen kommer ju någonsin få bättre självförtroende än vad jag har, men här har ni fått lite hjälp på traven! Ojojoj, vad snäll jag är! Åååh, blir helt kär i mig själv! Synd att man inte kan sätta på sig själv.. Hihihihi skojade bara! ;)

Nu ska jag gå ut och powerwalka med Esmeralda. Brukar alltid ta med min lilla kattunge när jag går på promenader. Esmeralda älskar sitt rosa koppel med glitter på!

Hörs senare med lite åsikter, puss puss, I know you love me long tiiime!


 

 
 
Rebecca

Rebecca

22 mars 2012 16:29

Fin blogg! Allt bra? :)
Kram!

http://rebeccaedman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline munther - 26 mars 2012 18:17


Hejsan! Tänkte som vanligt skriva en åsikt. Jag tycker det är sjukt att köpa kläder från vanliga affärer. Värst är second hand! Det är ju som att suga på någons klubba utan att veta vems det är eller börja tugga på ett tuggummi som legat på marken,...

Av Pauline munther - 26 mars 2012 16:36


Hej alla fans! :* Jag har vart i skolan idag. Hela dagen faktiskt. Jag är så duktig, pappas prinsessa vet ni. Fick en kommentar igår, men svarar nu: Ärligt talat har jag inte klankat ner på andras utseende. Inga specifika iallafall. Jag säge...

Av Pauline munther - 25 mars 2012 17:12

Hej alla min 34 läsare! :*   Något som verkligen inte är okej är kroppshår, det är så sjukt äckligt så det finns inte! Idag när jag var inne i en affär såg jag en tjej som hade linne på sig, och sen när hon sträckte på sig för att ta ned en trö...

Av Pauline munther - 25 mars 2012 12:43

Hejhej stalkers! :*   Förlåt för min dåliga uppdatering, men är man upptagen så är man.  Jag har precis varit ute med adorable Esmeralda. Det är så jobbigt för alla småungar vill klappa henne, men det får de absolut inte, de kan ju inte kladda ...

Av Pauline munther - 24 mars 2012 17:13


chacha alla små stalkers! :*   Idag är det lördag, och det är ju bara så skönt! Jag tänkte tipsa om lite bra smink! Inte för att jag behöver använda smink egentligen, men jag tycker det är roligt med smink och sånt så det är bara (!) därför som j...

Presentation

Jag heter Pauline och är 15 år gammal. Jag bor i Stockholm och jag är sveriges vackraste! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

TRANSLATE ♥♥♥


Ovido - Quiz & Flashcards